van

Eten / drinken evenement

Fietstocht

Wandeltocht

Verken de prachtige natuur van Nationaal Park De Meinweg met het wandel/fiets arrangement van Golfclub de Herkenbosche!

Gelegen aan de rand, of beter gezegd, midden in De Meinweg, nodigt Golfclub de Herkenbosche iedereen uit om dit prachtige natuurgebied te ontdekken. Met ons speciaal samengestelde arrangement kun je 7 dagen per week op pad gaan en genieten van al het moois dat De Meinweg te bieden heeft.

Of je nu wilt wandelen of fietsen, we hebben voor elk wat wils:

Wandelroutes:

Kies uit op maat gemaakte wandelroutes van 3, 6 of 9 km. Er is voor elk wandelniveau een geschikte route, dus je kunt op je eigen tempo genieten van dit prachtige stukje natuur.

Fietsroute:

Ontdek De Meinweg op de fiets met onze op maat gemaakte fietsroute van 30 km (3st.) of 21 km. Fiets langs uitgestrekte heidevelden, bossen en vennen en laat je verrassen door de schoonheid van dit unieke gebied. De fietsroute is zorgvuldig uitgestippeld, zodat je alle hoogtepunten kunt bewonderen.

Hapje & Drankje

En wat is een betere manier om je dag te beginnen of af te sluiten dan met een heerlijke versnapering? Bij ons arrangement kun je genieten van:

• Koffie, thee of warme chocomel:

Na je wandel- of fietstocht staat er een heerlijk kopje koffie, thee of warme chocomel voor je klaar. Even lekker ontspannen en genieten van de rust om je heen.

•  Limburgse vlaai:

Proef de smaak van Limburg met een stuk verrukkelijke Limburgse vlaai. Een ware traktatie na een actieve dag in de buitenlucht.

• Lunch of borrel:

Na je welverdiende pauze kun je kiezen uit een heerlijke lunch of gezellige borrel. Schuif aan en geniet van de culinaire hoogstandjes die onze keuken te bieden heeft.

Klaar om Nationaal Park De Meinweg te verkennen op een unieke manier? Reserveer dan nu ons wandel/fiets arrangement en laat je betoveren door dit prachtige natuurgebied. Voor meer informatie en reserveringen, neem contact op met Golfclub de Herkenbosche.

Kosten evenement
    € 13,50 per persoon, inclusief koffie, Limburgse vlaai en een lekkere lunch of heerlijke borrelplak na afloop.

de Herkenbosche
    Stationsweg
    6075 CD
    Herkenbosch
    Dag Time slot Reactie
    zondag: 8:00 - 20:00
    maandag: 8:00 - 20:00
    dinsdag: 8:00 - 20:00
    woensdag: 8:00 - 20:00
    donderdag: 8:00 - 20:00
    vrijdag: 8:00 - 20:00
    zaterdag: 8:00 - 20:00

Iedere dag zijn wij geopend en is de keuken geopend tot 20.00 uur.

In de maanden november en december is de keuken mogelijk eerder gesloten en is het dus aan te bevelen vooraf bij ons via de website of telefonisch te reserveren.