VVV Meijel

het pand van kantoorboekhandel Coolen-Pluijm waar de VVV Meijel gevestigd in is.
icon/category/fallback

VVV-vestiging

VVV Meijel is gevestigd in het pand van Kantoorboekhandel Coolen-Pluim en biedt een scala aan diensten en producten voor toeristen en inwoners. Zo kun je er terecht voor informatie over de lokale bezienswaardigheden, wandel- en fietsroutes, evenementen, accommodaties en voor het kopen van souvenirs en cadeaus.

Peeldorp Meijel

Het dorp Meijel, gelegen in de Limburgse Peel, laat de karakteristieke kenmerken van dit unieke natuurgebied tot in de dorpskern terugkomen. Allerlei streekelementen, zoals turf, herinneren aan het verleden van deze regio. Vanuit het dorp zijn er routes uitgezet die je laten kennismaken met de Peel, met Meijel en met de prachtige natuur in de omgeving van dit unieke kerkdorp.

VVV Meijel

De vestiging van VVV Meijel ligt in het pand van Kantoorboekhandel Coolen-Pluijm aan het Raadhuisplein midden in het dorp. De VVV heeft een aparte ingang en dus ook eigen openingstijden. In de winkel vind je allerlei regionale producten. De producten zijn los verkrijgbaar maar ook in de vorm van een streek- of uniek cadeau pakket. Je kunt hier ook terecht voor informatie over de omgeving, de Peel en Maas Aetbón, een breed assortiment fiets- en wandelkaarten, tips voor de leukste uitstapjes en fijne overnachtingsadressen.

Collega's gezocht

Bij de VVV in Meijel worden toeristen en bezoekers aan de regio van toeristische informatie voorzien. Het huidige team vrijwilligers is op zoek naar nieuwe collega’s. Vind jij het leuk om een dagdeel per week je enthousiasme over het toeristisch aanbod van deze gemeente te promoten? En spreek je naast Nederlands ook Duits en/of Engels? Neem dan voor meer informatie en mogelijkheden contact op met:

VVV Meijel/Panningen, Margriet Bouten – m.bouten@hartvanlimburg.nl / 06-30759078

Dag Time slot Reactie
zondag: Gesloten